Slovenska Hiša
Košček za vas

Dva meseca pred začetkom OI Sydney vse pripravljeno za celovit promocijski projekt "Slovenija in Sydney 2000"

Natanko čez 60 dni, 15. septembra, se začenja letošnji največji športni dogodek, poletne olimpijske igre v Sydneyu, ki za številne države udeleženke hkrati pomenijo dobro priložnost za promocijsko predstavitev. Tudi za Slovenijo, ki bo pet dni pred uradnim začetkom OI Sydney, 10. septembra, odprla "Slovensko hišo", ki pa bo predstavljala le del celovitega promocijskega projekta "Slovenija in Sydney 2000". Slovenska nacionalna turistična organizacija ta projekt kot koordinator pripravlja skupaj s še devetimi partnerji in na ta način združuje športno, gospodarsko, kulturno in turistično promocijo.

Projekt "Slovenija in Sydney 2000" je eden prvih, h kateremu je za doseganje sinergičnih učinkov na področju promocije Slovenije kot države pristopilo tolikšno število partnerjev na ravni države: Olimpijski komite Slovenije, Urad vlade za informiranje, Urad za gospodarsko promocijo in tuje investicije, Gospodarska zbornica Slovenije, Ministrstvo za ekonomske odnose in razvoj, Ministrstvo za kulturo, Ministrstvo za šolstvo in šport, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za malo gospodarstvo in turizem ter Slovenska nacionalna turistična organizacija kot koordinator celotnega projekta.

"Slovenska hiša", "Slovenska gostilna", razstava v Sydney Mutual House in tri informacijske točke v središču Sydneyja (več informacij v dodatnem gradivu) so le okvir celotnega dogajanja. Za celovito promocijo bodo poskrbeli gospodarska poslovna konferenca, promocija skozi vrhunsko slovensko kulinariko in vina, predstavitev slovenske turistične ponudbe, razstava, program kulturne animacije, novinarskih konferenc, sprejemov, slovenskih večerov in koncertov ter aktivno delo z avstralskimi javnostmi ter še posebej z avstralskimi in vsemi tujimi novinarji, ki bodo spremljali ta dogodek.

Po uradni otvoritvi "Slovenske hiše" bo prvi pomembnejši dogodek predstavljala gospodarska poslovna konferenca v Sydneyu 14. septembra, ki jo pripravlja Gospodarska zbornica Slovenije in ki se je bo v času obiska gospodarske delegacije v Avstraliji (med 8. in 18. septembrom) udeležilo 24 slovenskih podjetij. Pred sydneysko konferenco se bodo z avstralskimi partnerji na poslovnem srečanju dobili še 11. septembra v Melnbournu, oba dogodka pa bodo slovenski gospodarstveniki izkoristili za poslovne pogovore z avstralskimi podjetji.

Ob gospodarski poslovni konferenci bo posebna pozornost veljala še predstavitvi slovenske turistične ponudbe avstralskim organizatorjem potovanj, potovalnim agentom in turističnim novinarjem, ki jo bo SNTO v obliki prezentacije in sprejema v "Slovenski gostilni" organizirala 19. septembra. V nadaljevanju večera bo potekal sprejem, na katerem bo prvič predstavljen dokumentarec o življenju Leona Štuklja, na povabilo Olimpijskega komiteja Slovenije pa se ga bo udeležil Juan Antonio Samaranch in pet največjih sponzorjev OKS.

Celoten projekt je nastajal ob izredni angažiranosti slovenskega častnega generalnega konzula v Avstraliji, Alfreda Brežnika - slovenskega olimpijskega atašeja, ter v tesnem sodelovanju in ob pomoči slovenskih izseljencev v Avstraliji. Le-ti bodo aktivno oblikovali program kulturne animacije s folklornimi in glasbenimi nastopi ob dogodkih v "Slovenski hiši", 22. in 24. septembra pa bodo potekali še posebni dogodki - dnevi slovenske kulinarike - v Slovenskem društvu Sydney in Slovenskem klubu Triglav.

Preostale dneve do zaključnega večernega dogodka oziroma zaprtja "Slovenske hiše" 30. septembra se bodo vrstili gala večeri, razni sprejemi in novinarske konference, ves čas pa bo za stalni nagovor potencialnih turistov skrbela "Slovenska gostilna". Ta bo v neposredni bližini "Slovenske hiše" na York Street 99 - ki bo z zaprtjem za promet v času olimpijskih iger predstavljala najbolj prestižno lokacijo v samem središču Sydneya - z vrhunsko slovensko kulinariko in vini prispevala svoj delež k predstavitvi Slovenije avstralskim in drugim gostom.

Za dosego maksimalnih učinkov celotnega projekta "Slovenija in Sydney 2000" pa že od začetka leta poteka aktivna komunikacijska podpora projektu v Avstraliji, kar je bistveno za identificiranje, pozicioniranje in oblikovanje imidža Slovenije ne samo v avstralski, temveč v celotni mednarodni javnosti, ki bo v času olimpijskih iger v Sydneyu. V Sloveniji je vodenje komunikacijskega dela prevzel Urad vlade za informiranje, slovenski partner v Avstraliji pa je marketinška agencija Middleton & Dobbie. Poleg aktivnega dela z avstralskimi mediji je velik poudarek tudi na ažurni spletni predstavitvi celotnega dogajanja na www.uvi.si/sydney2000.

Vse dodatne informacije na 01 5891 840 (Miša Novak, vodja odnosov z domačimi javnostmi na SNTO)