Dva meseca pred začetkom OI Sydney vse pripravljeno za celovit
promocijski projekt "Slovenija in Sydney 2000"
Natanko čez 60 dni, 15. septembra, se začenja letošnji največji
športni dogodek, poletne olimpijske igre v Sydneyu, ki za številne
države udeleženke hkrati pomenijo dobro priložnost za promocijsko
predstavitev. Tudi za Slovenijo, ki bo pet dni pred uradnim začetkom
OI Sydney, 10. septembra, odprla "Slovensko hišo", ki pa bo
predstavljala le del celovitega promocijskega projekta "Slovenija in
Sydney 2000". Slovenska nacionalna turistična organizacija ta projekt
kot koordinator pripravlja skupaj s še devetimi partnerji in na ta
način združuje športno, gospodarsko, kulturno in turistično promocijo.
Projekt "Slovenija in Sydney 2000" je eden prvih, h kateremu je za
doseganje sinergičnih učinkov na področju promocije Slovenije kot
države pristopilo tolikšno število partnerjev na ravni države:
Olimpijski komite Slovenije, Urad vlade za informiranje, Urad za
gospodarsko promocijo in tuje investicije, Gospodarska zbornica
Slovenije, Ministrstvo za ekonomske odnose in razvoj, Ministrstvo za
kulturo, Ministrstvo za šolstvo in šport, Ministrstvo za zunanje
zadeve, Ministrstvo za malo gospodarstvo in turizem ter Slovenska
nacionalna turistična organizacija kot koordinator celotnega projekta.
"Slovenska hiša", "Slovenska gostilna", razstava v Sydney Mutual
House in tri informacijske točke v središču Sydneyja (več informacij v
dodatnem gradivu) so le okvir celotnega dogajanja. Za celovito
promocijo bodo poskrbeli gospodarska poslovna konferenca, promocija
skozi vrhunsko slovensko kulinariko in vina, predstavitev slovenske
turistične ponudbe, razstava, program kulturne animacije, novinarskih
konferenc, sprejemov, slovenskih večerov in koncertov ter aktivno delo
z avstralskimi javnostmi ter še posebej z avstralskimi in vsemi tujimi
novinarji, ki bodo spremljali ta dogodek.
Po uradni otvoritvi "Slovenske hiše" bo prvi pomembnejši dogodek
predstavljala gospodarska poslovna konferenca v Sydneyu 14. septembra,
ki jo pripravlja Gospodarska zbornica Slovenije in ki se je bo v času
obiska gospodarske delegacije v Avstraliji (med 8. in 18. septembrom)
udeležilo 24 slovenskih podjetij. Pred sydneysko konferenco se bodo z
avstralskimi partnerji na poslovnem srečanju dobili še 11. septembra v
Melnbournu, oba dogodka pa bodo slovenski gospodarstveniki izkoristili
za poslovne pogovore z avstralskimi podjetji.
Ob gospodarski poslovni konferenci bo posebna pozornost veljala še
predstavitvi slovenske turistične ponudbe avstralskim organizatorjem
potovanj, potovalnim agentom in turističnim novinarjem, ki jo bo SNTO
v obliki prezentacije in sprejema v "Slovenski gostilni" organizirala
19. septembra. V nadaljevanju večera bo potekal sprejem, na katerem bo
prvič predstavljen dokumentarec o življenju Leona Štuklja, na povabilo
Olimpijskega komiteja Slovenije pa se ga bo udeležil Juan Antonio
Samaranch in pet največjih sponzorjev OKS.
Celoten projekt je nastajal ob izredni angažiranosti slovenskega
častnega generalnega konzula v Avstraliji, Alfreda Brežnika -
slovenskega olimpijskega atašeja, ter v tesnem sodelovanju in ob
pomoči slovenskih izseljencev v Avstraliji. Le-ti bodo aktivno
oblikovali program kulturne animacije s folklornimi in glasbenimi
nastopi ob dogodkih v "Slovenski hiši", 22. in 24. septembra pa bodo
potekali še posebni dogodki - dnevi slovenske kulinarike - v
Slovenskem društvu Sydney in Slovenskem klubu Triglav.
Preostale dneve do zaključnega večernega dogodka oziroma zaprtja
"Slovenske hiše" 30. septembra se bodo vrstili gala večeri, razni
sprejemi in novinarske konference, ves čas pa bo za stalni nagovor
potencialnih turistov skrbela "Slovenska gostilna". Ta bo v neposredni
bližini "Slovenske hiše" na York Street 99 - ki bo z zaprtjem za
promet v času olimpijskih iger predstavljala najbolj prestižno
lokacijo v samem središču Sydneya - z vrhunsko slovensko kulinariko in
vini prispevala svoj delež k predstavitvi Slovenije avstralskim in
drugim gostom.
Za dosego maksimalnih učinkov celotnega projekta "Slovenija in
Sydney 2000" pa že od začetka leta poteka aktivna komunikacijska
podpora projektu v Avstraliji, kar je bistveno za identificiranje,
pozicioniranje in oblikovanje imidža Slovenije ne samo v avstralski,
temveč v celotni mednarodni javnosti, ki bo v času olimpijskih iger v
Sydneyu. V Sloveniji je vodenje komunikacijskega dela prevzel Urad
vlade za informiranje, slovenski partner v Avstraliji pa je
marketinška agencija Middleton & Dobbie. Poleg aktivnega dela z
avstralskimi mediji je velik poudarek tudi na ažurni spletni
predstavitvi celotnega dogajanja na www.uvi.si/sydney2000.
Vse dodatne informacije na 01 5891 840 (Miša Novak, vodja odnosov z
domačimi javnostmi na SNTO)