Predstavitev posameznih sklopov projekta "Slovenija in Sydney 2000"
Slovenska hiša (York Street 99)
V 13. nadstropju zgradbe na York Street 99 (ki bo z zaprtjem za
promet v času olimpijskih iger predstavljala najbolj prestižno
lokacijo v samem središču Sydneya) bo na 181 m2 "Slovenska hiša", ki
bo že z obeležjem celostne podobe "Slovenija in Sydney 2000" na fasadi
zgradbe (na 32 m višine in 9 širine, kar pomeni 300 m2 površine) tako
z York Streeta kot tudi Clarence Streeta opozarjala na svojo
vsebino. Prostori bodo v prvi vrsti namenjeni športnikom in njihovim
dosežkom ter sponzorjem Olimpijskega komiteja Slovenije, del
"Slovenske hiše" bo posvečen olimpioniku Leonu Štuklju, razstavi
njegovih športnih dosežkov in razstavi o Sloveniji kot deželi
aktivnega oddiha, na tej lokaciji pa bodo tudi potekali vsi sprejemi,
slovenski in gala večeri, predstavitve in novinarske konference.
Slovenska gostilna
V celostno predstavitev Slovenije sodi tudi slovenska kulinarika in
naša vrhunska vina, zato bo pomemben poudarek prav na "Slovenski
gostilni", ki bo v neposredni bližini "Slovenske hiše", v že
uveljavljeni restavraciji. V njej bo družina Kavčič iz Dvorca Zemono
skrbela za pripravo vrhunskih slovenskih tipičnih jedi iz posameznih
slovenskih pokrajin, gostje pa bodo lahko poskusili vrhunska vina iz
vseh 14 vinorodnih okolišev (ki jih je zbrala eminentna skupina
slovenskih enologov, tako manjših zasebnih vinogradnikov kot
vinogradnikov iz velikih zadružnih kleti). Za obiskovalce so
pripravljeni slovenski menuji s celostno podobo "Slovenija in Sydney
2000" in razlago o posameznih jedeh.
Razstava o Sloveniji (vhodna avla Sydney Mutual House)
Prav tako na York Street 99, v pritličju lokacije "Slovenske hiše",
bo na ogled razstava o Sloveniji, predstavljeni pa bodo segmenti
gospodarstva, kulture, tradicije, znanosti, športnih dosežkov in
turizma (s poudarkom na slovenski prestolnici in delih Jožeta
Plečnika).
Premične informacijske točke
Na treh lokacijah v središču Sydneya bodo predstavitev Slovenije
dopolnjevale premične informacijske stojnice, kjer bodo za to
usposobljeni slovenski informatorji podajali osnovne informacije o
deželi in zainteresirane napotili v "Slovensko gostilno" in "Slovensko
hišo". Prva informacijska stojnica bo v neposredni bližini "Slovenske
gostilne", druga v neposredni bližini ene največjih veleblagovnic v
Sydneyu (Victoria Building), medtem ko se lokacija za trejo še izbira
med nekaj najbolj ferkventnimi lokacijami.
Komunikacijska podpora
Za dosego maksimalnih učinkov celotnega projekta "Slovenija in
Sydney 2000" pa že od začetka leta poteka aktivna komunikacijska
podpora projektu v Avstraliji, kar je bistveno za identificiranje,
pozicioniranje in oblikovanje imidža Slovenije v avstralski
javnosti. V Sloveniji je vodenje komunikacijskega dela prevzel Urad
vlade za informiranje, slovenski partner v Avstraliji pa je
marketinška agencija Middleton & Dobbie. Njen predstavnik je bil
že konec lanskega leta na raziskovalnem potovanju po Sloveniji,
koordinacijska komunikacijska skupina pa je zgodaj spomladi z
avstralskim partnerjem oblikovala komunikacijski načrt in določili
ciljne skupine, tako da avstralske javnosti redno prejemajo sporočila
za javnost, najprej predvsem za splošno predstavitev Slovenije, nato
pa vse bolj specializirano.
Poleg aktivnega dela z avstralskimi mediji je velik poudarek tudi
na ažurni spletni predstavitvi celotnega dogajanja na
www.uvi.si/sydney2000.
Eden od največjih projektov je bila organizacija študijskega
potovanja avstralskih novinarjev po Sloveniji med 14. in
23. junijem. Med udeleženci so bili predstavniki Australian Way,
Qantas International, Australian Magazine, Sunday in Daily Telegraph,
Luxury Travel in Herald Sun Newspaper, v skupni nakladi več milijonov
primerkov. 16. maja je v Sydneyju potekala "ASTW (Australian Society
of Travel Writers) Trivia night", ki se je je udeležilo približno 150
turističnih novinarjev. SNTO in UVI sta poleg promocijskih in
informativnih gradiv o Sloveniji prispevala tudi nekaj praktičnih
nagrad, ki so bile zelo lepo sprejete. V preteklih mesecih so
predstavniki SNTO dali intervjuje za več avstralskih medijev, med
drugim lepo poteka sodelovanje s slovenskimi mediji v Sydneyju in
Melbournu, pa tudi s častnim konzulom RS Alfredom Brežnikom in
veleposlaništvom RS v Canberri.
Napoved nekaterih prihodnjih dogodkov na področju komunikacijske
podpore projektu:
19. julij 2000 ASTW Luncheon - kosilo s slovenskimi specialitetami
in vinom v restavraciji Grappa v Sydneyju in napovedjo "Slovenske
gostilne". Pričakuje se udeležba približno 40 - 50 novinarjev, članov
Australian Society of Travel Writers.
24. julij 2000 Je zadnji datum za zakup oglasnega prostora
v reviji The Australian Magazine, ki bo 19. avgusta objavila veliko
reportažo o Sloveniji. Gre za osrednji avstralski mesečni magazin, ki
izhaja v milijon primerkih, zato lahko pričakujemo zelo velik odziv.
28. julij - 4. Avgust 2000 Snemanje dveh reportaž o
Sloveniji (Lipica/Kras, Bled/TNP) za avstralsko nacionalno televizijo,
oddajo The Great Outdoors.
Avgust 2000 Obisk nekaterih avstralskih dopisnikov iz
Bruslja ter Ute Junker, priznane turistične novinarke iz Sydneyja.